Onderstaande geldt NIET voor producten die speciaal voor u zijn bedrukt, gegraveerd, besteld of gemaakt!
Afkoelingsperiode:
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Enkel de kosten voor het retour sturen zijn uw voor eigen rekening.
Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Houdt u één of meerdere artikelen uit de bestelling dan krijgt u alleen de kosten van de rest van de bestelling terug.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan DupliPrint geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@houtendingen.nl . Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Klachten over onze producten gaan via een RMA- of retour-aanvraag
Hoe vraag ik een RMA of een retour aan?:
Neem contact op (bij voorkeur per email, info@houtendingen.nl) om een RMA- of retour-formulier (formulier voor herroeping) aan te vragen.
Dit volledig ingevulde formulier stuurt u samen met het (defecte) product (compleet en voor zover mogelijk in originele verpakking en goed verpakt) naar het volgende adres:
DupliPrint afdeling RMA/retouren
Renbaanstraat 30
7523 ZX Enschede
U kunt het formulier voor herroeping ook hier downloaden, klik op de tekst.
(Houtendingen is een onderdeel van DupiPrint)
Als de retourzending niet goed is verpakt zijn de evt. reparatiekosten voor uw rekening.
Let op: De verzendkosten zijn voor eigen rekening, niet of onvoldoende gefrankeerde pakketjes worden NIET geaccepteerd.
In geval van een defect kijken wij of uw klacht terecht is, zo ja dan krijgt u kosteloos een nieuw product.
Komen wij er ook niet uit dan wordt het defecte product + klachtomschrijving aan de leverancier geretourneerd.
De leverancier beoordeelt of de klacht gegrond is en zal het resultaat aan ons melden.
Mocht de klacht niet gegrond zijn, dan wordt het product ongerepareerd geretourneerd.
Is de klacht gegrond dan krijgen wij een credit en zullen we u of een ander product sturen (deze verzendkosten zijn voor onze rekening) of de aankoopkosten crediteren.